Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Sc E- Sondaj Srl
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Studii de atitudini si utilizare
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
V-ati intrebat vreodata cum este utilizat produsul dumneavoastra? Cat de des este utilizat? Care sunt circumstantele in care este utilizat? De ce este utilizat? De ce nu? De unde este cumparat si cat de frecvent? Care sunt criteriile de alegere?

Studiile de atitudine si utilizare:

- ofera informatii ca frecventa si locuri de achizitie, locatii preferate, momentul achizitiei, influentatori ai achizitiei despre obiceiurile de achizitie si consum ale populatiei;
- permit descrierea profilelor demografice (valori si principii de viata, lucruri importante in viata, temeri, stressul, succesul in viata, sex, varsta, educatie, ocupatie, venit, statut social, informatii despre membrii gospodariei) ale consumatorilor sau potentialilor consumatori;
- sunt utile atunci cand se doreste aflarea posibilitatilor de crestere a vanzarilor, lansarea unui produs nou, fidelizarea consumatorilor, atragerea de noi consumatori;
Din Gura in Gura